Až tri nadpisy a väčší rozsah pre popis! Responzívne textové reklamy dostali koncom septembra 2018 nový formát. Pozrite sa s nami, čo všetko ponúka.
Responzívne textové reklamy (RSA) sú výsledkom mechanizmu, ktorý kombinuje najúspešnejšie nadpisy a popisy pre reklamu. Ako inzerent môžete vytvoriť až 15 možných nadpisov a 4 popisy, z ktorých následne Google vytvorí najlepšiu kombináciu v reálnom čase a ukáže ju používateľom.
Prečítajte si viac o responzívnych textových reklamách.
Google konštantne pracuje na tom, aby RSA priniesol pre čo najviac jazykov. Okrem toho však pracuje aj na vylepšeniach pre tie už dostupné. Najnovšie budú tieto reklamy zložené až z troch nadpisov.
Pribudol taktiež ďalší popis a viac znakov. Namiesto pôvodných 80, bude Google teraz využívať až dva popisy, pričom každý môže mať namiesto pôvodných 80 až 90 znakov.
Majitelia s účtom v inom jazyku nemusia smútiť
RSA boli počas minulého leta iba v testovacej BETA verzii. Odvtedy ich začali postupne spúšťať pre rôzne jazyky. Momentálne sú tieto reklamy dostupné pre anglické, francúzske, nemecké a španielske účty.
Aj napriek tomu, že Google verí, že RSA budú čoskoro dostupné pre všetky jazyky, tento proces ešte zaberie nejaký ten čas. Preto sú tieto benefity – viac nadpisov, druhý a rozšírený popis – dostupné aj pre štandardné textové reklamy (pôvodne expanded text ads, ETA)!
Štandardné textové reklamy sú dostupné aj pre vás. Využite ich potenciál naplno!