Rozšírenie o formulár pre potenciálnych zákazníkov

Môže sa stať, že vaši potenciálni zákazníci nenájdu v reklame všetky potrebné údaje a budú vás chcieť kontaktovať. Google momentálne testuje v beta verzii rozšírenie o formulár pre potenciálnych zákazníkov, ktorý môže v týchto situáciách jednoducho pomôcť.

Rozšírenia Google sú malé prvky, ktoré sú do vašej reklamy doplnené buď automaticky, ak súhlasia s jej cieľom, alebo manuálne, na základe vašich preferencií. Zlepšujú výkon vašej reklamy, nakoľko ju obohacujú o cenné informácie interaktívnou formou. Viac o ich fungovaní si môžete prečítať v našom staršom blogu.

Ku rozšíreniam, na ktoré sme už zvyknutí, pribudne čoskoro ďalšie – formulár pre potenciálnych zákazníkov. Google ho aktuálne testuje v beta verzii, teda je dostupný iba pre niektorých inzerentov. Kontaktný formulár, ku ktorému by sa v prípade otázok museli vaši zákazníci preklikávať cez vašu webstránku, bude dostupný už priamo s vašou reklamou.

Ako to funguje?

Toto rozšírenie pripomína rozšírenie o promo – zobrazuje sa ako box s výzvou na akciu a ikonou. Odkazuje pritom na vami vytvorený formulár, v ktorom môžete zbierať len konkrétne údaje: meno, e-mail, telefónne číslo a PSČ. Celý postup ako vytvoriť formulár a pridať toto rozšírenie do vašej reklamy nájdete v Google Ads Pomocníku.

Keď sú používatelia prihlásení do svojich Google účtov, sa po klepnutí na odkaz s výzvou do akcie (napr. Registrovať sa alebo Získať ponuku) dostanú do formulára, v ktorom už budú predvyplnené ich údaje. Na jeho odoslanie teda stačí už len jedno dodatočné klepnutie a vám príde správa.

Rozšírenie sa bude zobrazovať iba vo výsledkoch Vyhľadávania a iba na smartfónoch a tabletoch. Zároveň je možné ho použiť iba na úrovni kampane.

Prečo by vás to malo zaujímať?

Rozšírenie o formulár pre potenciálnych zákazníkov je skvelým spôsobom ako priamo z Vyhľadávania získať kontakty na ľudí, z ktorých sa časom môžu stať vaši zákazníci.

Už v testovacej verzii Google eviduje prvé pozitívne výsledky. Mexický poskytovateľ telekomunikačných služieb zaznamenal vďaka formuláru v reklame až o 20 % vyššiu mieru získavania potenciálnych zákazníkov než pri iných vyskúšaných aktivitách.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.