S novými funkciami aplikácie Google Ads toho spravíte ešte viac

Informácie o svojich kampaniach môžete sledovať kdekoľvek, aj za chodu, vďaka aplikácii Google Ads. Tú si jednoducho stiahnete do svojho smartfónu v Google Play pre Android alebo v App Store pre iOS. Vďaka novým funkciám s ňou toho môžete spraviť ešte viac.

Aplikácia Google Ads zjednodušuje život marketérom niekoľkými spôsobmi. Najmä tým, že prostredníctvom nej môžu sledovať výkon svojich kampaní kdekoľvek na svete a to aj za chodu bez toho, aby museli zapínať počítač.

Google začiatkom marca 2020 predstavil tri nové funkcie, vďaka ktorým toho zvládnete v aplikácii Google Ads spraviť ešte viac. Pozrime sa, ktoré to sú.

  1. Top odporúčania medzi prioritami

Vďaka skóre optimalizácie budete získavať odporúčania, ako zlepšiť výkon vašej kampane a to priamo v aplikácii. Dôležité odporúčania na úrovni účtu aj kampane sa po novom budú zobrazovať jednotne na stránke prehľadu účtu.

Okrem jednoduchšieho zobrazenia sa môžete tešiť aj prioritizácii dôležitých odporúčaní, ktoré sa budú zobrazovať medzi prvými v prípade, že by mali mať veľký dopad na výkon vašej reklamy.

  1. Upozornenia pri zmene skóre optimalizácie

Aby ste mali prehľad vo výkone vašich reklám, zapnite si v Nastaveniach upozornenia v prípade, že sa zmení skóre optimalizácie. Budete tak včas informovaní a teda budete môcť bezprostredne využiť odporúčania.

  1. Tmavé zobrazenie

S novou aktualizáciou môžete v Nastaveniach prepnúť zobrazenie aplikácie do tmavého módu. Ten bude príjemnejší pre vaše oči, najmä ak sa nachádzate na mieste s nedostatkom svetla.

Prečo by vás to malo zaujímať?

Nové funkcie v aplikácii už priniesli svoje výsledky. Írska značka Diesel, ktorá používala skóre optimalizácie v aplikácii, mohla efektívne spravovať odporúčania priamo v smartfóne. Vďaka tomu mohli inzerovať svoje produkty ešte efektívnejšie, čo sa odrazilo v 30-krát zvýšenej návštevnosti ich stránky.

Okrem lepšieho výkonu pomáha aplikácia Google Ads aj šetriť čas. Marketingová agentúra AGY47 vďaka sledovaniu výkonnosti reklám a vylepšovaniam skóre optimalizácie na smarfóne dokázala ušetriť až 2+ hodiny času týždenne na správe jedného účtu.

O autorovi/autorke:

Karin Kováčová
Account Manager v BlueWinston. Riešenie problémov našich klientov a telefonovanie s nimi je moja každodenná šálka čaju. Rada sa učím nové veci a taktiež píšem články o marketingových témach.