Reklamy Google prešli v posledných mesiacoch mnohými zmenami. Tie sa netýkajú len zobrazovania reklám, ale taktiež nových užitočných funkcií, či reorganizácie platformy pre inzerciu. Search Ads 360 je výsledkom týchto zmien – nástroj na management kampaní naprieč internetovými vyhľadávačmi.
Agentúry a marketéri spravujúci účty viacerým klientom naprieč internetovými vyhľadávačmi sa dočkali zjednodušenia svojej práce. Vďaka Search Ads 360 môžu využívať prepojené rozhrania rôznych internetových vyhľadávačov, aby spravili kampane ešte efektívnejšími a zároveň ušetrili čas do nich investovaný.
V tomto blogu vám predstavíme, čo Search Ads 360 sú, aké funkcie vám ponúkajú a aké výhody z ich používania získate.
Čo je Search Ads 360?
Search Ads 360 vznikli premenovaním DoubleClick Search. Je to platforma, ktorá agentúram a marketérom pomáha s managementom veľkých kampaní. Umožňuje prístup do reklamných účtov a kampaní naprieč rôznymi vyhľadávaniami na jednom integrovanom mieste.
Vďaka priamemu prepojeniu API rôznych internetových vyhľadávačov môžete spravovať kampane rôznych používateľov z jedného miesta. Zmeny, ktoré vykonáte v Search Ads 360 sa tak automaticky skopírujú do ďalších vyhľadávačov. Viac o tom, ako Search Ads 360 funguje, akým spôsobom získava dáta a metriky, či komunikuje medzi účtami si môžete prečítať tu.
Search Ads 360 ponúka agentúram a marketérom hneď niekoľko užitočných funkcií, ktoré pomáhajú zlepšiť výkon kampaní, zredukovať čas managementom reklám a celkovo zjednodušiť prácu venovanú inzercii. Ako výsledok získate zvýšenú návratnosť investícií (ROI).
Funkcie Search Ads 360
- Všetko na jednom mieste
Ako napovedajú aj základné vlastnosti tejto platformy, so Search Ads 360 môžete vytvárať kampane naprieč zjednotenými internetovými vyhľadávačmi. Z jedného miesta tak pohodlne zariadite, že všetky vaše kampane sú aktuálne a majú potrebné rovnaké nastavenia.
- Zjednotené prehľady
Pozorujte, ako sa správajú vaše reklamy a kľúčové slová v zjednotených reportoch a získajte tak podrobný prehľad pre lepšie analýzy, rozhodovanie sa a formulovanie stratégií. Zjednotené prehľady vám prinesú informácie naprieč kanálmi a v reálnom čase.
- Sledovanie konverzií
Vďaka použitiu Floodlight tagov umožňuje Search Ads 360 sledovať konverzie reklám v obsahovej sieti aj vo vyhľadávaní. Nezapočítava pri tom dvojité konverzie naprieč kanálmi, aby ste získali čo najpresnejšie údaje.
- Management inventára
Kampane, reklamy a kľúčové slová vytvoríte jednoducho prostredníctvom feedu s vašimi produktmi. Akákoľvek zmena vo feede (napr. odobratie produktu) sa automaticky prejaví aj vo vašich kampaniach. S funkciou management inventára vytvoríte plán, ktorý bude následne aplikovaný na všetky dáta v použitom feede.
Využívať môžete aj Obchodnícke centrum Google. Search Ads 360 vám z produktov v ňom pomôže vytvoriť relevantné a vysoko cielené kampane.
- Inteligentné ponuky a predpovede ponúk
Zbavte sa bremena zložitého nastavovania ponúk. So Search Ads 360 sa môžete spoľahnúť na automatizované ponuky, vychádzajúce z pravidiel, ktoré nastavíte. Vy tak vyberiete len požadovaný cieľ a inteligentné ponuky vám ušetria čas na nastavovaní potrebnej stratégie.
Aby toho nebolo málo, využiť môžete aj predpoveď stratégie ponúk, ktorá vám ukáže odhadované konverzie, obraty, cenu za akvizíciu a ďalšie ciele. Využíva na to historické dáta, aby boli odhady čo najpresnejšie.
- Management rozpočtu
S managementom rozpočtu bude pre vás jeho plánovanie ešte jednoduchšie. Na základe cieľov, ktoré chcete dosiahnuť si môžete vytvoriť plán a so zapracovaním historických dát získate predpoveď, čo vám váš budget umožní.
Výhody Search Ads 360
Fungujte v reálnom čase
S najaktuálnejšími dátami môžete reagovať na okolnosti v reálnom čase a prispôsobiť sa tak požiadavkám trhu. Vaše kampane tak budú dostatočne konkurencieschopné.
Vytvárajte prepojené kampane
Zjednotený management kampaní naprieč internetovými vyhľadávačmi vám umožní pozorovať trh z rôznych perspektív. Zistíte, čo ovplyvňuje kampane na rôznych kanáloch a budete tak pripravení efektívne reagovať na rôzne podnety.
Porozumejte správaniu sa zákazníkov
Aby ste porozumeli správaniu sa vašich zákazníkov a mohli tak tvoriť lepšie reklamy pre prilákanie ďalších, Search Ads 360 vám umožní pozorovať všetky aktivity od kliknutia na reklamu až po konverziu, resp. opustenie stránky.