Máme pre vás zlepšenie pre naše svetovo unikátne Produktovo – Skupinové kampane. Tento typ kampaní vytvára skupiny produktov s kľúčovými slovami, ktoré sú vhodné pre viac produktov. Užívateľ je automaticky nasmerovaný do výsledku fulltext vyhľadávania na eshope.
V minulosti sa niekedy vytvárali aj príliš krátke kľúčové slová = a teda zbytočná práca pri ich pauzovaní pre PPC špecialistu. Teraz prinášame novú funkciu – Skracovanie po nájdenie prvej reklamnej skupiny. A teda sa vytvorí len najdlhšia reklamná skupina.
Príklad – máme tieto dva produkty:
1) Nike Air Max 90 White
2) Nike Air Max 90 Black
Predtým – automaticky sa vytvorili tieto kľúčové slová (reklamné skupiny)
[Nike Air Max 90] => toto kľúčové slovo je v poriadku
[Nike Air Max] => toto kľúčové slovo už môže byť príliš krátke (príliš všeobecné)
[Nike Air] => toto kľúčové slovo je príliš krátke
Odteraz, s touto novou funkciou, sa vytvorí len najdlhšie skupinové kľúčové slovo
[Nike Air Max 90]
Výsledok: Menej kľúčových slov, ale nevytvoria sa príliš krátke a všeobecné kľúčové slová = zlepšenie výkonu vašich kampaní!
Ak chcete povoliť, aby sa skracovalo ešte viac a aby sa tak našli kratšie skupiny produktov (kratšie kľúčové slová), „odškrtnite“ tento checkbox!
Poznámky:
Ak si zvolíte túto funkciu v už vytvorených (bežiacich) kampaniach, všetky kratšie reklamné skupiny budú pausnuté počas najbližšieho updatu do Google Ads.
Táto funkcia je defaultne zapnutá v nových Produktovo – Skupinových kampaniach, a to s presnou a frázovou zhodou.
Tu môžete vidieť ďalší príklad, ktoré kľúčové slová boli automaticky odstránené vďaka tejto novej funkcii: