Nová funkcia: Skracovanie po nájdenie prvej reklamnej skupiny (najdlhšej)

Máme pre vás zlepšenie pre naše svetovo unikátne Produktovo – Skupinové kampane. Tento typ kampaní vytvára skupiny produktov s kľúčovými slovami, ktoré sú vhodné pre viac produktov. Užívateľ je automaticky nasmerovaný do výsledku fulltext vyhľadávania na eshope.

V minulosti sa niekedy vytvárali aj príliš krátke kľúčové slová = a teda zbytočná práca pri ich pauzovaní pre PPC špecialistu. Teraz prinášame novú funkciu – Skracovanie po nájdenie prvej reklamnej skupiny. A teda sa vytvorí len najdlhšia reklamná skupina.

 

Príklad – máme tieto dva produkty:

1) Nike Air Max 90 White

2) Nike Air Max 90 Black

 

Predtým – automaticky sa vytvorili tieto kľúčové slová (reklamné skupiny)

[Nike Air Max 90] => toto kľúčové slovo je v poriadku

[Nike Air Max] => toto kľúčové slovo už môže byť príliš krátke (príliš všeobecné)

[Nike Air] => toto kľúčové slovo je príliš krátke

 

Odteraz, s touto novou funkciou, sa vytvorí len najdlhšie skupinové kľúčové slovo

[Nike Air Max 90]

 

Výsledok: Menej kľúčových slov, ale nevytvoria sa príliš krátke a všeobecné kľúčové slová = zlepšenie výkonu vašich kampaní!

 

Ak chcete povoliť, aby sa skracovalo ešte viac a aby sa tak našli kratšie skupiny produktov (kratšie kľúčové slová), „odškrtnite“ tento checkbox!

 

 

 

Poznámky:

Ak si zvolíte túto funkciu v už vytvorených (bežiacich) kampaniach, všetky kratšie reklamné skupiny budú pausnuté počas najbližšieho updatu do Google Ads.

 

Táto funkcia je defaultne zapnutá v nových Produktovo – Skupinových kampaniach, a to s presnou a frázovou zhodou.

 

Tu môžete vidieť ďalší príklad, ktoré kľúčové slová boli automaticky odstránené vďaka tejto novej funkcii:

 

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.