Upravujte svoje kampane za chodu vďaka aplikácii Google Ads

Aplikácia Google Ads vám pomôže ostať v obraze a spravovať svoje reklamy nech ste kdekoľvek. V stále sa meniacom svete online marketingu by ste len ťažko hľadali lepšieho spoločníka. Reagujte na aktuálne trendy a spravujte svoje kampane aj za chodu. Čo všetko vám aplikácia Google Ads umožní spraviť?

Pokiaľ inzerujete svoje produkty prostredníctvom Google Ads, aplikácia tejto služby by mala byť vašou dobrou priateľkou. Aplikácia Google Ads je dostupná pre operačné systémy Android a iOS a umožní vám upravovať vaše kampane jednoducho a rýchlo priamo z vášho smartfónu.

Čo všetko môžete s aplikáciou Google Ads robiť?

  1. Monitoring reklám

V prvom rade môžete aplikáciu Google Ads využiť na neustály monitoring vašich spustených kampaní. Sledujte výkonnosť účtu prostredníctvom interaktívnych kariet ako Štatistiky aukcií alebo Najväčšie zmeny, aby ste zistili, či vaše kampane potrebujú neodkladnú optimalizáciu. Neuniknú vám tak žiadne zmeny, ktoré by mohli vašim kampaniam uškodiť.

Výkon kampaní môžete sledovať na úrovni, ktorá je pre vás najlepšia a najdôležitejšia – úroveň účtu, kampaní, reklám, reklamných skupín či kľúčových slov.

  1. Správa kampaní

V aplikácii môžete vykonávať niektoré základné zmeny pre vaše kampane keď práve nemáte prístup ku počítaču. Ktoré to sú?

  • Upravujte denné rozpočty pre vaše kampane.
  • Vytvárajte a upravujte responzívne reklamy vo Vyhľadávaní.
  • Spravujte (negatívne) kľúčové slová.
  • Pozastavujte alebo aktivujte kampane a reklamné skupiny.
  1. Zlepšovanie výkonu kampaní

Obzvlášť dôležitým údajom pre vás je skóre optimalizácie, ktoré vám napovie, nakoľko vaša kampaň napĺňa možnosti, resp. potenciál, ktorý má. Strojové učenie počíta toto číslo z historických údajov a simulácií aukcií. Vašim cieľom je zabezpečiť, aby toto skóre bolo čo najvyššie.

V prípade, že sa vám to nedarí a skóre optimalizácie stále nie je ideálne, môžete priamo v aplikácii využiť odporúčania, ktoré Google formuluje v reálnom čase na základe údajov o vašej reklame. Odporúčania vám môžu poradiť s krokmi, ako optimalizovať vašu kampaň. Možno ste sa nad niektorými z nich ani nezamýšľali.

  1. Buďte stále v obraze

Vďaka notifikáciám vám neuniknú žiadne zmeny, ktoré môžu potenciálne ohroziť výkon vašich kampaní. Budete mať neustále prehľad o tom, ako sa im darí a či potrebujú optimalizáciu. Sledovať môžete týždenné súhrny výkonnosti, zamietnuté reklamy, ale aj zmeny vo výkone bežiacich reklám, ku ktorým získate aj odporúčania pre ich zlepšenie.

Okrem toho môžete v prípade potreby prostredníctvom aplikácie kontaktovať odborníkov, ktorí vám pomôžu s riešením konkrétneho problému, s ktorým si neviete dať rady. Použiť na to môžete chat, hovor alebo e-mail.

Prečo by vás to malo zaujímať?

Aplikácia Google Ads vám môže výrazne uľahčiť správu a rýchle úpravy vašich kampaní. Prináša množstvo funkcií, s ktorými môžete zlepšovať efektivitu vašich reklám, nech ste kdekoľvek. Môžete tak bezprostredne reagovať na zmeny, ktoré sa dejú vo vašich kampaniach, či už vašim zapríčinením alebo kvôli externým faktorom.

Jednoduché monitorovanie a drobné úpravy kampaní vďaka aplikácii Google Ads majú už aj výsledky z praxe. Írska značka oblečenia Diesel využívala správu odporúčaní, čo sa odrazilo na efektivite ich procesov a 30-krát vyššej návštevnosti ich e-shopu. Na druhú stranu, marketingová agentúra AGY47 dokázala vďaka sledovaniu výkonnosti reklám a vylepšovaniam skóre optimalizácie ušetriť až dve hodiny týždenne na správe jedného účtu.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account Manager v BlueWinston. Riešenie problémov našich klientov a telefonovanie s nimi je moja každodenná šálka čaju. Rada sa učím nové veci a taktiež píšem články o marketingových témach.