V reklamách Google pribudol Manažér pravidiel

Po postupnom odstraňovaní priemernej polohy ako jednej zo základných metrík výkonu reklám, prišiel Google s ďalšou novinkou. Je ňou Manažér pravidiel (ang. Policy manager).

Manažér pravidiel slúži na to, aby inzerentov upozorňoval, či neporušujú nejaké z pravidiel inzerovania v reklamách Google. Niekedy sa môže jednať aj o neúmyselné chyby, ktoré môžu k porušovaniu viesť. Manažér pravidiel vám pomôže vyvarovať sa ich.

Ako to funguje?

Od apríla si môžete monitorovať obmedzenia týkajúce sa reklám, kľúčových slov alebo rôznych rozšírení použitých vo vašom účte. Už v minulosti ste mohli vidieť problémy vašej reklamy jednoduchým potiahnutím kurzorom. Táto funkcia sa bude aj naďalej vylepšovať. Najnovšie však budete v niektorých prípadoch dokonca upozornený na porušovanie pravidiel v reálnom čase, teda napríklad už pri vytváraní reklamy.

Neporušujete pravidlá? Odvolajte sa

V prípade, že nesúhlasíte s tým, že vaša reklama alebo váš účet porušujú pravidlá, môžete sa odvolať. Google ich preskúma ešte raz a posúdi, kde nastala chyba. Vy budete môcť sledovať celý vývoj tohto procesu vďaka čiastkovým statusom vo vašom Manažéri pravidiel.

Prídu ďalšie aktualizácie

Funkcia však ešte nie je vo svojej finálnej podobe. Google hovorí o nových funkciách, ktoré vám pomôžu napraviť vaše reklamy, alebo budú zhromažďovať históriu vašich odvolaní a certifikácií spojených s vašim účtom. Proces odvolaní by mal byť tiež postupne zjednodušený.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: