Všetko o návrhoch reklám v Google Ads

Trápite sa s tvorbou vhodných a pútavých textov pre vaše reklamy? Chceli by ste radšej investovať váš čas do plánovania stratégie? Vyskúšajte návrhy reklám priamo od Google Ads. V nasledujúcich odstavcoch vám ukážeme, čo všetko od nich môžete očakávať.

Viacero reklám pre vaše produkty znamená vyššiu šancu na oslovenie tých pravých zákazníkov. Pri inzercii v Google Ads viete nastaviť viacero reklám, ktoré budú pri nastavení „Optimalizovať“ rotovať na základe ich výkonu, aby sa používateľom zobrazila tá najvhodnejšia správa.

Tvorba viacerých textov reklám si však žiada mnoho času, kreativity a najmä neustáleho testovania a optimalizácie pre čo najlepší výsledok. Google preto hľadal spôsoby, ako odbremeniť inzerentov a prišiel s možnosťou testovania automatických textov pre skupiny reklám.

Návrhy reklám pre vaše produkty sú formulované strojovým učením na základe predošlých reklám pre konkrétnu skupinu produktov. Ich používaním ušetríte množstvo času, ktorý by ste inak investovali do ich formulácie. Navyše, jedná sa o možnosť bezplatnej optimalizácie reklám, ktorej cieľom je zvýšiť výkonnosť vašich kampaní.

Kontrolujte návrhy reklám priamo vo vašom účte

Upozornenia o nových návrhoch budete dostávať e-mailom a taktiež priamo vo vašom Google Ads účte, kde ich aj viete kontrolovať. Prezrieť si ich môžete na stránke Odporúčania. Na tejto stránke vidíte, kedy dôjde k ich automatickému použitiu.

Návrhy reklám môžete odmietnuť, alebo upraviť. Pokiaľ ich do 14 dní nezamietnete alebo neupravíte, použijú sa v navrhnutej forme a vy ich môžete spravovať ako klasické reklamy.

Ak o ne nemáte záujem, vypnite ich

Návrhy reklám sa nezrušia v prípade, že niektoré odmietnete. Samotné návrhy nie je možné deaktivovať, no môžete deaktivovať ich automatické používanie, pokiaľ oň nemáte záujem. Spravíte tak v Nastavenia účtu > Návrhy reklám > Nepoužívať automaticky návrhy reklám.

Dostupnosť návrhov reklám

Návrhy reklám môžete používať oddelene pre inzerciu skupiny produktov vo Vyhľadávaní alebo pre Inteligentné kampane. Sú dostupné iba pre niektoré jazyky, medzi ktoré zatiaľ nepatrí slovenčina.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.