- Stĺpec Výkonnosť vám pomôže vyhodnotiť očakávaný výkon vašich podkladov pre reklamu v porovnaní s ostatnými podkladmi rovnakého typu. Postupne získate hodnotenie – nízke, dobré alebo najlepšie. Z ohodnotených podkladov odporúčame vymazať tie s nízkym hodnotením a pri tvorbe ďalších sa inšpirovať tými najlepšie ohodnotenými.
- Variácie reklám teraz obsahujú RSA, čo pre vás znamená, že môžete testovať ľubovoľné variácie reklám a pozorovať ich očakávaný výkon.
Využívajte RSA s novými nástrojmi – čo to je?
Responzívne reklamy vo vyhľadávaní (Responsive Search Ads, RSA), ktoré Google testoval v Beta verzii už takmer rok, sú konečne dostupné pre všetkých inzerentov a pre všetky jazyky. Navyše aj s dvomi novými nástrojmi, ktoré vám zefektívnia prácu.
Vďaka strojovému učeniu, RSA formulujú relevantné a efektívne správy pre vašich potenciálnych zákazníkov. Z až 15 nadpisov a 4 popisov automaticky vytvárajú rôzne variácie reklamy a sledujú, ako na ne budú používatelia reagovať. Učia sa tak nájsť správnu kombináciu, ktorá vám pomôže osloviť viac nových potenciálnych zákazníkov.
V našom staršom blogu si môžete prečítať ako vyzerajú a čo ponúkajú responzívne reklamy vo vyhľadávaní.
RSA už počas svojho testovacieho obdobia preukázali zaujímavé výsledky. Google uvádza, že spoločnosti Trovit narástla vďaka RSA návštevnosť webu o 44 % a počet konverzií o 43 %.
Aby bola vaša práca s RSA ešte efektívnejšia, Google ku nim predstavil aj dva nové nástroje:
Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.
Prejdi na domovskú stránku

Vyskúšajte Microsoft Ads a náš nástroj zdarma
do 2026!



