Responzívne reklamy vo vyhľadávaní (Responsive Search Ads, RSA), ktoré Google testoval v Beta verzii už takmer rok, sú konečne dostupné pre všetkých inzerentov a pre všetky jazyky. Navyše aj s dvomi novými nástrojmi, ktoré vám zefektívnia prácu.
Vďaka strojovému učeniu, RSA formulujú relevantné a efektívne správy pre vašich potenciálnych zákazníkov. Z až 15 nadpisov a 4 popisov automaticky vytvárajú rôzne variácie reklamy a sledujú, ako na ne budú používatelia reagovať. Učia sa tak nájsť správnu kombináciu, ktorá vám pomôže osloviť viac nových potenciálnych zákazníkov.
V našom staršom blogu si môžete prečítať ako vyzerajú a čo ponúkajú responzívne reklamy vo vyhľadávaní.
RSA už počas svojho testovacieho obdobia preukázali zaujímavé výsledky. Google uvádza, že spoločnosti Trovit narástla vďaka RSA návštevnosť webu o 44 % a počet konverzií o 43 %.
Aby bola vaša práca s RSA ešte efektívnejšia, Google ku nim predstavil aj dva nové nástroje:
- Stĺpec Výkonnosť vám pomôže vyhodnotiť očakávaný výkon vašich podkladov pre reklamu v porovnaní s ostatnými podkladmi rovnakého typu. Postupne získate hodnotenie – nízke, dobré alebo najlepšie. Z ohodnotených podkladov odporúčame vymazať tie s nízkym hodnotením a pri tvorbe ďalších sa inšpirovať tými najlepšie ohodnotenými.
- Variácie reklám teraz obsahujú RSA, čo pre vás znamená, že môžete testovať ľubovoľné variácie reklám a pozorovať ich očakávaný výkon.
Okrem toho môžete RSA vytvárať a editovať prostredníctvom aplikácie Google Ads Editor, rozhrania API a mobilnej aplikácie.
Vyskúšajte osvedčené praktiky
RSA fungujú na strojovom učení a preto je možné, že pri vytvorení ideálnych reklám budú potrebovať nejaký čas, aby získali dostatočný počet dát, ktoré budú môcť vyhodnotiť. Aby ste dosiahli čo najlepší výkon pre vaše reklamy, podobne ako Google, aj my odporúčame ich neustály monitoring a optimalizáciu sily reklamy.
Ako dlhodobo prízvukujeme, automatizácia je vo svete online reklám nesmierne dôležitá. Nielen, že vám pomáha šetriť čas a peniaze, ale všeobecne zefektívňuje všetky procesy. Preto ak sa rozhodnete využívať RSA, prepojte ich s inteligentnými ponukami, ktoré vám pomôžu dosiahnuť váš stanovený cieľ.