Vzory reklám / Šablóny reklamných filtrov pre produktové textové reklamy

Čo sú to šablóny reklám?

Nástroj BlueWinston prináša inovatívne technológie aj v procese tvorby textových reklám. Reklamná šablóna pracuje so všetkými tagmi z XML feedu a vďaka drag & drop si môžete behom pár sekúnd vyskladať úžasné a konvertujúce reklamy.

Práve použitie tagov vám zaručí to, že vo vašich reklamách budú vždy aktuálne ceny i názvy produktov. Prolonging headline 1 do 2 je unikátna funkcia, vďaka ktorej už nikdy nebudete mať problém, že sa vám celý názov produktu nezmestí do reklamy.

Ako ich možno filtrovať?

V textových reklamách môžete filtrovať akúkoľvek šablónu reklamy a vybrať si, ktoré produkty majú byť pomocou nej propagované. Každá šablóna reklamy je predvolene zapnutá a aplikovaná na všetky produkty. Môžete si ale nastaviť nasledovné pravidlá, resp. filtre:

  • Vždy povolené – šablóna textovej reklamy bude vždy aktívna, čiže bude povolená a ihneď vytvorená pre všetky produkty v kampani.

  • Vždy pozastavené – šablóna textovej reklamy bude pozastavená, čiže vhodná v prípade, ak by ste chceli pozastaviť niektoré reklamné šablóny teraz alebo v budúcnosti.

  • Povolené pre špecifické hodnoty značiek – šablóna textovej reklamy bude povolená iba pre tie produkty, ktoré spĺňajú určité podmienky (napr. iba produkty vybranej kategórie).

  • Povolené pre číselné hodnoty značiek – reklamné šablóny budú aplikované pre produkty, ktoré spĺňajú číselné podmienky (napr. keď chcete triediť položky podľa ich cien).

  • Povolené ak NIE SÚ vyplnené – reklamné šablóny budú aplikované na produkty, ktoré nemajú vyplnenú určitú značku (tag)

  • Nevytvárať – toto veľmi unikátne nastavenie. Ak je táto možnosť zakliknutá, reklamná šablóna v Google Ads kampani nebude vytvorená. Ak bola v minulosti vytvorená, jej podliehajúce textové reklamy budú odstránené. Vhodné pre tvorbu šablóny textovej reklamy ešte pred tým, ako ich chcete použiť (napr. na sezónne aktivity).

filrovanie

Ako vytvoriť šablóny reklám v BlueWinston?

Keď vytvárate textovú kampaň prostredníctvom nástroja BlueWinston, v záložke Ads creation je možnosť vytvárať viacero reklamných šablón. Tieto inovatívne šablóny obsahujú 3 nadpisy vrátane unikátnej funkcie Prolonging headline 1 do 2. Vyhrať sa môžete aj s textom v dvoch reklamných popisoch.

Využívanie emotikonov v reklamných šablónach

V rámci vytvárania šablón máte taktiež k dispozícii možnosť využitia emotikonov v URL adrese produktu. Vďaka emotikonom budú vyzerať vaše reklamy inak ako reklamy konkurencie. Je to síce drobnosť, avšak aj to môže zavážiť pri rozhodovaní potenciálneho zákazníka pri kliknutí na reklamu.

emotikony

V prípade potreby môžete reklamné šablóny aj modifikovať. Pri prekliknutí na Options sa vám zobrazia nasledujúce možnosti:

  • skryť výrobcu z produktového mena
  • skryť/nahradiť BadWords z ktoréhokoľvek tagu
  • skrátiť nadpisy 1, 2 a popisy, ak je presiahnutá ich povolená dĺžka
  • určiť prvé písmeno nadpisu ako kapitálku
  • odstrániť kapitálky z produktového názvu alebo akéhokoľvek tagu
  • možnosť odstrániť neželané výrazy z reklamných textov alebo tagov
options

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account Manager pre BlueWinston. Starám sa o našich klientov a pomáham im vytvárať a optimalizovať ich kampane. Rada píšem blogy o témach v oblasti PPC reklamy a pripravujem prípadové štúdie so zaujímavými výsledkami, ktoré sme dosiahli prostredníctvom BlueWinston.