Získajte ešte podrobnejšie prehľady o konverziách vďaka novým stĺpcom

Od počiatku Google Ads ste mohli sledovať konverzie na základe toho, kedy bolo kliknuté na vašu reklamu. Toto zobrazenie síce poskytuje potrebné informácie pre váš biznis, no tie môžu byť aj čiastočne skreslené. Google preto prišiel s novými stĺpcami prehľadov, ktoré vám poskytnú ešte podrobnejšie informácie.

Doteraz ste mohli sledovať konverzie podľa dátumu, kedy bolo na reklamu kliknuté. To znamená, že ak sa konverzia odohrala v iný deň, zobrazovala sa podľa toho, kedy zákazník klikol na reklamu. Aj toto zobrazovanie má svoje výhody – viete určiť napríklad cenu za konverziu alebo ROAS (návratnosť výdavkov na reklamu).

Od októbra si môžete konverzie prezerať na základe času, kedy ku nim došlo. Ak teda zákazník spravil konverziu až o týždeň neskôr, po tom, čo klikol na reklamu a navštívil váš e-shop, môžete vidieť prehľad podľa času konverzie. Google predstavil nové stĺpce, s ktorými môžete sledovať presne tie informácie o konverziách, ktoré potrebujete.

K dispozícii vám je až šesť nových stĺpcov:

  • Konverzie (podľa času konv.),
  • Hodnota konv. (podľa času konv.),
  • Hodnota / konv. (podľa času konv.),
  • Všetky konv. (podľa času konv.),
  • Hodnota všetkých konv. (podľa času konv.),
  • Hodnota / všetky konv. (podľa času konv.).

Vďaka týmto stĺpcom porozumiete lepšie konverziám vo vašom e-shope a taktiež správaniu vašich zákazníkov. Sledovať ich môžete samozrejme iba v prípade, že máte nastavené sledovanie konverzií. Pokiaľ ho ešte nastavené nemáte, no chcete ich sledovať, prečítajte si náš návod ako na to.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Konzultant pre online obchod a marketing. Držiteľ všetkých certifikácií Google Ads. Account Manager pre BlueWinston a Shopping in EU. CSS hrdina. Gamer.