Microsoft Ads: Ako sa pripraviť na prichádzajúcu sezónu

Prinášame vám niekoľko tipov a odporúčaní ako sa môžete lepšie pripraviť na hlavnú sezónu v roku. V tomto článku si povieme o Microsoft Ads kampaniach, vďaka ktorým môžete získať dodatočné konverzie pri nízkej cene za akvizíciu.

Ak ešte nemáte vytvorený Microsoft Ads účet, odporúčame ho čo najskôr vytvoriť. Následne môžete spustiť inzerciu na vyhľadávači Bing cez výkonnostné kampane.

Kedže BlueWinston je Microsoft Ads Channel partner, tak pre nové Microsoft Ads účty môžeme poskytnúť promo kódy na 250 € kredit zdarma.

Prinášame vám checklist pre úspešné Microsoft Ads kampane:

1. Buďte v predstihu

Ak chcete byť v predstihu pred vašimi konkurentmi, odporúčame, aby ste spustili kampane čo najskôr. Je na vás, či ich budete importovať z Google Ads alebo si vytvoríte nové kampane.

  • Dvakrát si skontrolujte či máte aktívne relevantné účty a kampane.

  • Používajte automatické možnosti a scripty, aby ste našli zamietnuté reklamy a kľúčové slová -> prečítajte si viac na Microsoft Ads webe.

  • Postupne pridávajte ďalšie kľúčové slová, ktoré sa môžu viac a viac hľadať.
  • Uistite sa, že máte zahrnuté aj možnosti pre mobilné reklamy, aby ste mali viac preklikov a konverzií počas sezóny.

2. Ako dosiahnuť čo najvyšší ROAS

Pre čo najlepší výkon kampaní v zmysle návratnosti z investície (ROAS) odporúčame:

3. Kľúčové slová, reklamy a bidding stratégie

Toto je veľmi dôležitá časť. Pri inzercii cez Microsoft Ads používajte long-tail kľúčové slová (dlhé kľúčové slová), ale nezabúdajte ani na kratšie kľúčové slová, ktoré vám môžu priniesť návštevnosť a môžu byť zdrojom dát pre remarketingové kampane.

4. Microsoft Nákupné a PMax kampane

Pre inzerciu produktov môžete používať Microsoft Nákupné kampane alebo Microsoft PMax kampane. Pri PMax kampaniach cielite na všetky inzertné siete Microsoftu a tak viete získať viac preklikov a konverzií.

  • K vašim produktom v Merchante pridajte špeciálne ponuky, aby ste získali čo najviac predajov z vašich sezónnych akcií.
  • Aktualizujte vaše produktové dáta (feed) aspoň jeden krát denne.
  • Pridajte do vášho feedu čo najviac relevantných informácií o vašich produktoch. Následne bude mať Microsoft Merchant viac údajov o produktoch a teda bude môcť reklamy lepšie cieliť relevantným užívateľom. Používajte SKU údaje a unikátne identifikátory.
  • Microsoft PMax kampane si môžete vytvoriť cez BlueWinston a presnejšie si vybrať produkty, ktoré chcete inzerovať. Môžete využiť filtrovanie podľa značiek, kategórií, cien a podobne.

Záver a zhrnutie

Čo sa týka výkonnostných kampaní, tak Microsoft Ads je ďalší výkonnostný kanál, z ktorého môžete získať objednávky za nízku cenu (nízke PNO alebo vysoký ROAS). Preto by sme odporúčali, aby ste produktové kampane cez Microsoft Ads spustili čo najskôr. Následne si skontrolujte možnosti a nastavenia, ktoré aktuálne Microsoft Ads ponúka, aby ste využili potenciál kampaní čo najlepšie.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.