Performance Max kampane sú úplne novým a zaujímavým typom kampane v službe Google Ads, o ktorej sme už písali. V tomto nadväzujúcom článku by sme sa chceli bližšie venovať prechodu z kampaní Smart Shopping na kampane Performance max.
Veľa e-shopov už má kampane Smart Shopping s dlhou históriou a množstvom nazbieraných údajov. Všetci vieme, že história a dáta sú základom kampaní a sú zodpovedné za kvalitu a výkonnosť reklám.
Nikto by nechcel stratiť dáta, aké máte teda možnosti?
1. Nechať spustené Smart Shopping kampane a počkať na automatickú zmenu na Performance max kampane
Ak už máte vytvorené Smart Shopping kampane a chceli by ste ich dáta, históriu, smart bidding a podobne preniesť do Performance max kampaní, odporúčame počkať, kým ich Google automaticky zmení. Google bude automaticky meniť Smart Shopping kampane na Performance max kampane v priebehu leta 2022 (júl až september).
2. Tvorba nových Performance max kampaní
Ak však nechcete čakať na automatickú zmenu, môžete si vytvoriť nové Performance max kampane v BlueWinstone. Môžete si vytvoriť Performance max kampane pre produkty, ktoré ešte neinzerujete alebo novými Performance max kampaňami nahradiť doterajše Smart Shopping kampane. Tu si môžete pozrieť návod, ako vytvoriť Performance max kampane cez BlueWinston.
Z toho vyplýva, že ak máte Smart Shopping kampane, ktoré už majú množstvo dát, tak si ich radšej nechajte spustené a počkajte na automatickú zmenu na Performance max kampane. V prípade, že chcete inzerovať ďalšie produkty, odporúčame vytvoriť si úplne nové Performance max kampane.