Výhody Long-Tail kľúčových slov pri cene za preklik (PPC)
Často sa hovorí o tom, či sú lepšie long-tail alebo short-tail kľúčové slová. Aplikácia www.BlueWinston.com pracuje len s long-tail kľúčovými slovami. Prečo? Dozviete sa v nasledujúcom článku.
Teória long-tail kľúčových slov znie takto:
Long-tail kľúčové slová majú omnoho väčší objem vyhľadávania (pomerne vyššie impresie)
Long-tail kľúčové slová majú menšiu konkurenciu než short-tail (so značkou) kľúčové slová (vyššia miera click-through (CTR), menšia cena za preklik (CPC))
Long-tail kľúčové slová sú špecifickejšie a sú lepšie cielené na zákazníkov, ktorí si produkt kúpia s väčšou pravdepodobnosťou (vyššie CTR, vyššie skóre kvality, menej nevhodných hľadaných výrazov)
Zákazníci, ktorí používajú long-tail kľúčové slová sú ďalej v nákupnom cykle a sú ochotnejší nakúpiť (vyššia miera konverzie)
Tieto dôležité informácie vedú k veľmi zárobkovo-činnej propagácií (nižšia cena za akvizíciu (CPA))
Po prečítaní článku budete vedieť, ako sa odlišuje objem vyhľadávania, CTR, CPC, priemerná pozícia, miera konverzie a CPA od vyhľadávaní obsahujúce rôzne množstvo slov a ako môžu long-tail kľúčové slová obohatiť vaše pôsobenie. Získate skvelú možnosť spojiť sa so zákazníkmi, čo väčšina inzerentov neberie do úvahy.
Impresie
Výhody
Vyhľadávanie s 5 alebo viacerými slovami sa vzťahuje na takmer 25% všetkých impresií. PPC kampane v Google vyhľadávaní so stovkami long-tail kľúčovými slovami môžu byť skvelým zdrojom dodatočnej návštevnosti špecifických zákazníkov, ktorí sú ochotní kúpiť vaše produkty alebo služby. Práve preto sa zameriavame na tvorbu unikátnych long-tail kľúčových slov v Blue Winston nástroji.
Nevýhody
Long-tail frázy majú často problém s nízkym objemom vyhľadávania. Long-tail kľúčové slová sú podstatné pri propagácii produktov, preto je takkomplikované vytvoriť ich naozaj dobré a vhodné.
Blue Winston pracuje s množstvom funkcionalít ako získať vhodné long-tail kľúčové slová. Do dnešného dňa sme vytvorili tri svetovo unikátne riešenia k získaniu produktových kľúčových slov než akákoľvek iná aplikácia na svete.
Cena za klinkutie (CPC)
Výhody
Ako sme spomenuli vyššie. Long-taily majú menšiu konkurenciu, takže aj cena za kliknutie bude nižšia než akékoľvek iné short-tail kľúčové slovo (generické kľúčové slová). Biduje na ne menej ľudí, pretože je naozaj komplikované ich spočiatku nájsť manuálne a potom ich vytvoriť a optimalizovať.
Nevýhody
Aj keď vám tieto kľúčové slová vytvárajú o 50% viac návštevnosti, množstvo z toho bude len jednorázová návšteva. Dôvodom je špecificky cielený zákazník, ktorý hľadá konkrétny produkt, takže vedia názov, alebo aspoň časť názvu produktu. Nazývame ich produktovo-skupinový názov.
Miera prekliknutia (CTR)
Výhody
Zatiaľ čo vyhľadávania s 1, 2 a 3 slovami majú relatívne nízke CTR, pri 4 a viac slovách má tendenciu výrazne rásť. CTR je teda silnejšie pri long-tail kľúčových slovách.
Nevýhody
Zvyčajne musíte investovať veľa času k nájdeniu vhodných long-tail nápadov z vyhľadávaných dopytov a pokračovať v budovaní zoznamu long-tail kľúčových slov.
Blue Winston pracuje pre vás a šetrí aj váš čas. Vďaka našej aplikácií budete schopní nájsť najlepšie kľúčové slová v priebehu minút a to plne automaticky.
Priemerná pozícia
Výhody
Ako sa počet slov zvyšuje, reklamy sú zobrazované podstatne vyššie. Dostanú sa do top pozícií za lacnejšie než short-tail kľúčové slová. Menšia CPC pre vyššie pozície je naozaj dôležitá metrika.
Miera konverzie
Výhody
Už vieme, že long-tail kľúčové slová majú silné CTR a sú často lacnejšie než iné kratšie kľúčové slová. Ale kliknutia nestačia. Hovoríme o produktových long-tail kľúčových slovách, takže obchody potrebujú konverzie, kde zákazník zaplatí za produkty (nákupné košíky). Podľa štatistík z BlueWinston.com je pri nich priemerná miera konverzie 10%, čo je skvelé.
Nevýhody
Treba spomenúť jeden podstatný fakt- produktové long-tail kľúčové slová majú vyššiu mieru konverzie, ale aj menej vyhľadávaní. To vyústi do občasnej konverzie. V jednoduchosti to znamená, že tento typ propagácie funguje ako dodatkový marketingový kanál a musí fungovať pre celý produktový segment v obchode, pretože nikto nevie, ktoré kľúčové slová vám vytvoria konverziu.
Cena za akvizíciu (CPA)
Výhody
Existuje očividná spojitosť medzi počtom slov a CPA. Konverzie z produktových long-tail kľúčových slov sú omnoho lacnejšie než konverzie z obyčajných short-tail vyhľadávaní.
Ide o vec, ktorú by ste mali mať na rozume každý deň a ktorú by ste mali vyskúšať v nástroji www.bluewinston.com , následne optimalizovať a znovu zacieliť produktové textové reklamy v Google vyhľadávaní.
Ak nie ste PPC špecialista alebo PPC agentúra a radi by ste mali perfektné a zarábajúce Google Ads kampane– stačí nás kontaktovať na office@bluewinston.com a my pre vás vytvoríme kampaň a budeme ju spravovať.
Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor
Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.