Ako vytvoriť produktové kampane bez značky

V niektorých prípadoch musíte vytvoriť produktové kampane s kľúčovými slovami, ktoré neobsahujú výrobcu. S tvorbou produktových kampaní bez značky musíte byť veľmi opatrní, ale môžete tak získať zaujímavú návštevnosť pre váš e-shop.

V BlueWinston môžete vytvoriť tieto typy produktových kampaní z XML feedu:

  1. Ako vytvoriť Produktové kampane (vyskúšajte produktové textové reklamy)
  2. Ako vytvoriť Produktové DSA kampane (vyskúšajte dynamické reklamy na produkty)
  3. Ako vytvoriť Produktovo-skupinové kampane (vyskúšajte reklamy na skupiny produktov)
  4. Ako vytvoriť Produktové non-brand kampane
  5. Ako vytvoriť Inteligentné Google Nákupy (vyskúšajte Inteligentné Google Nákupy)

Existujú dve možnosti pre produktové kampane bez značiek:

1. Produktová kampaň bez značky

Vytvorte produktovú kampaň ako zvyčajne pri kampaniach s kľúčovými slovami obsahujúcimi značku. Je tam len zopár rozdielov – v časti Tvorba kľúčových slov schovajte slová v tagu VÝROBCA a vytvorte kľúčové slová bez nich. Tiež odporúčame využiť jedine presný typ zhody kľúčových slov. 

Hide manufactuer in Keywords

Môžete pridať aj predložky, takže kľúčové slová budú tvorené s nimi a aj bez nich.

2. Produktovo-skupinová kampaň bez značky

V tomto type reklám sú vytvárané kratšie kľúčové slová a užívateľ sa dostane v e-shope na vyhľadaný výsledok a následne si vyberie vhodnú možnosť produktu podľa jeho/jej preferencie (veľkosť, farba, atď). Zvyčajne sa využíva iba presný typ zhody kľúčových slov a taký istý typ nastavení pre skrytie výrobcu ako v produktových kampaniach bez značky.

Non-brand keywords

Takisto môžete využiť predložky, takže Blue Winston vytvorí kľúčové slová s nimi aj bez nich – ako môžete vidieť na tomto obrázku – sú na ňom vytvorené 3 kľúčové slová, z čoho 2 z nich majú predložky a jedna ju nemá. Užívateľ sa dostane na e-shop a vyberie si akýkoľvek z týchto 4 produktov. Všimnite si, že vo vytvorených kľúčových slovách nie je výrobca Gorenje.

Pri použití kampaní bez značiek buďte veľmi opatrní – môžu existovať menej vhodné kľúčové slová, než v produktovej kampani so značkovými kľúčovými slovami. Keď zbadáte nevhodné kľúčové slovo, choďte do Google Ads, odstráňte označenie BW a potom môžete kľúčové slovo pozastaviť. Blue Winston ho už nikdy nepoužije.

Možno sa pýtate – Ako vytvorím produktové kampane v Blue Winstonovi? alebo Ako vytvorím produktovo-skupinové kampane v Blue Winstonovi? Kliknite na linky a dozviete sa viac na našom blogu.

 

Pozrite si video tutoriály pre základné funkcie tu!

O autorovi/autorke:

Simona Pavelková
Account Manager a začínajúci PPC špecialista v BlueWinston. Rada sa dozvedám o najnovších informáciách v elektronickom obchode a službe Google Ads.