Aký je rozdiel medzi GAds PMax a BW PMax?

Performance Max kampane v Google Ads vám poskytujú možnosť propagovať produkty alebo služby v celej sieti Google prostredníctvom jednoduchej a ľahko spravovateľnej kampane. Dnes sa spoločne pozrieme aké výhody prinášajú Performance Max kampane tvorené prostredníctvom nástroja BlueWinston.

Čo sú Google Performance Max kampane? 

Google Performance Max kampane dopĺňajú všetky formy reklám a používajú pokročilé algoritmy na automatickú optimalizáciu kampaní, čo umožňuje firmám maximalizovať návratnosť investícií. V rámci ponúk, optimalizácie rozpočtu, publík, kreatív, atribúcie a ďalších prvkov využíva PMax umelú inteligenciu od spoločnosti Google. Vytvárajú reklamy na základe poskytnutých materiálov o kreatíve, signáloch publika a vašich cieľov. PMax vám poskytnú širší dosah a vyššiu hodnotu konverzií v porovnaní s tradičnými kampaňami vo vyhľadávaní založenými na kľúčových slovách.

Google PMax oslovujú potenciálnych zákazníkov na všetkých Google platformách – Obsahová sieť, Google Discover, YouTube, Gmail a Maps.

Výhody Google Performance Max kampaní?

Využívanie Performance Max kampaní vám prinesie výhody ako:

  • prístup k novým publikám naprieč kanálmi Googlu
  • lepšiu výkonnosť vašich cieľov
  • prístup k transparentnejším štatistikám
  • riadenie automatizácie pomocou vstupných údajov kampane
  • jednoduchšiu správu kampaní a optimalizácie reklamy

Kedy využívať Performance Max kampane?

PMax kampane sú ideálnou voľbou ak máte špecifické reklamné a konverzné ciele, ako napríklad zvýšenie online predaja alebo získavanie potenciálnych zákazníkov. Zároveň sa snažíte maximalizovať výkonnosť kampane bez obmedzovania na konkrétne reklamné kanály. Ak sa vás všetky vyššie spomenuté body týkajú mali by ste zvážiť kampane, ktoré umožňujú jednoduchý prístup ku všetkým reklamným platformám Google v rámci jednej kampane. Na našom blogu máme článok ako optimalizovať Performance Max kampane, ktorý vám v prípade, že sa rozhodnete pre tento druh kampaní určite pomôže.

Čím sa odlišujú BW PMax kampane?

Využívanie nástroja BlueWinston na tvorbu Performance Max kampaní prináša niekoľko výhod. Poďme sa spoločne pozrieť ako môžete svoje Pmax kampane ešte vylepšiť:

1. Filtrovanie produktov pomocou Asset Groups

BlueWinston ponúka pokročilé filtrovanie, môžete tak vybrať menšiu časť vašich produktov na inzerovanie. V rámci rozšíreného filtrovania produktov pomocou Asset Groups máte možnosť vytvárať viac kategórií, ako napríklad tričká, mikiny a bundy. Na triedenie produktov môžete využiť viacero filtrov súčasne, napríklad kategória + značka + cena. Ďalej môžete filtrovať produkty podľa ceny alebo podľa marže. Napríklad všetky produkty v cene od 20 do 30 € alebo 10% marža a inzercia na produkty, ktoré majú maržu od 50 do 100 €. Využitím pokročilého filtrovania získate vyššiu výkonnosť Performance Max kampane.

asset groups

2. Optimalizačné skripty

Nástroj BlueWinston využíva dva druhy skriptov na optimalizáciu Performance Max kampaní. Môžete si vybrať skript na automatické pauzovanie nízko výkonných produktov. Napríklad si viete nastaviť, že ak produkt minie viac ako 20% zo svojej ceny automaticky sa pauzne. Naopak si viete nastaviť script na automatické zvyšovanie rozpočtu pri dobrom výkone kampane.

optimalizačné skripty

3. Jednoduché pauzovanie produktov

Využitím filtrov môžete identifikovať málo výkonné produkty, ktoré zaznamenali veľa preklikov ale žiadne konverzie. Potom máte možnosť produkty pozastaviť buď jednotlivo alebo hromadne na základe zvolených filtrov.

V BW vám poskytneme presné výsledky Performance Max kampaní. V časti Reporty si môžete pozrieť počet preklikov, spend kampane, počet konverzií, %CTR, hodnotu konverzií, %ROAS a CPA.

Záver

V závere môžeme konštatovať, že Google Performance Max kampane predstavujú silný nástroj na maximalizáciu výkonnosti vašich online reklám v rámci celej siete Google. Ak však hľadáte spôsob, ako svoje kampane ešte viac optimalizovať a získať lepšie výsledky, nástroj BlueWinston prináša niekoľko pokročilých funkcií, ako je filtrovanie produktov, optimalizačné skripty a jednoduché pauzovanie produktov. Tieto funkcie umožňujú presnejšiu správu kampaní a lepšiu návratnosť investícií. Na našom blogu nájdete návod ako vytvoriť Performance Max kampane v BlueWinstone. Spojenie PMax kampaní s nástrojom BlueWinston vám poskytne flexibilitu a efektívnosť, ktorú potrebujete na dosiahnutie svojich obchodných cieľov.

Book a quick 20 minute call

Want to learn more about automating product campaigns? Schedule a 1-to-1 call with one of our account managers.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: