Konkurenčné prostredie vyobrazuje Performance Max kampane ako výkonný nástroj, ktorý vám, ako inzerentom pomáha nielen zasiahnuť širšie publikum, ale aj dosiahnuť lepšie výsledky. Je však dôležité neustále myslieť na to, že bez správneho nastavenia a rozlíšenia produktov, môže byť ich stopercentné využitie potenciálu ťažko docieliteľné. Často sa totižto stáva, že bez podrobného označovania a segmentácie zostávajú produkty s vysokým výnosom v tieni menej výkonných položiek, čo samozrejme ďalej vedie k nižšiemu návratu na reklamné investície (ROAS) a nevyužitým príležitostiam…
P.Max riešenie s BlueWinston Labelizerom
Aj preto s viac ako 10-ročnými skúsenosťami s API pre Google Ads a Microsoft Ads prináša BlueWinston úplne jedinečný P.Max Labelizer, ktorý pridáva kampaniam novú úroveň kontroly a efektivity. Vďaka inteligentnému štítkovaniu a automatizácii zaručuje, že každý produkt získa správne zhodnotenie a váš rozpočet bude využitý čo najefektívnejšie.
V čom je BlueWinston P.Max Labelizer tak jedinečný?
BlueWinston ako odborník na produktové reklamy a zároveň ako jeden z najväčších a najuznávanejších Channel Partnerov, zaručuje súlad efektivity a výkonnosti aj v prípade svojho P.Max Labelizeru, z ktorého plynie množstvo výhod ako:
1. Rozšírený dosah
Maximalizuje P.Max kampane na oboch platformách – Google Ads aj Microsoft Ads.
2. O 30% lepší výkon
Vďaka optimalizáciam založených na dátach a presnom cielení poskytuje možnosť zvýšenia ROAS a získania až o 30 % lepšieho výkonu.
3. Jednoduchá správa kampaní
Využíva zjednotenú stratégiu, čo znamená, že aplikuje jednotné štítkovanie a optimalizáciu naprieč viacerými reklamnými sieťami.
4. Automatizované odporúčanie rozpočtu
Zjednodušuje priraďovanie rozpočtov tým, že automaticky navrhuje denné rozpočty pre každý štítok produktu, a to na základe jeho dosiahnutého výkonu.
5. Detailná segmentácia
Ponukou 7 produktových štítkov zabezpečuje podrobnejšiu segmentáciu než konkurenčné systémy, ktoré zvyčajne využívajú len štyri štítky.
Takisto s možnosťou používateľom definovaných štítkov poskytuje možnosť prispôsobiť označovanie produktov konkrétnym potrebám a stratégiám vášho podnikania.
Navyše, funkcia sledovania nových produktov umožňuje neustále monitorovať a označovať prichádzajúce produkty v P.Max kampani, čím zabezpečuje ich správne zameranie a optimalizáciu.
7 jedinečných produktových štítkov
STAR
Najvýnosnejšie produkty s vysokým ROAS, ktorým sa oplatí priradiť vyšší denný rozpočet, aby mohli vyniknúť.HELPER
Produkty s dobrou výkonnosťou a potenciálom prerásť medzi hviezdy – zaslúžia si viac priestoru na zlepšenie.GHOST
Produkty s nízkym počtom zobrazení alebo kliknutí, ktoré vyžadujú väčšiu pozornosť a možno samostatnú kampaň s navýšeným denným rozpočtom.CORE
Produkty s primeraným ROAS, nachádzajúce sa nad kritickou hodnotou, sú vhodné na ďalšiu reklamu.LOSER
Produkty s ROAS pod kritickou hodnotou, ktoré potrebujú buď zlepšenie, alebo viac času na vyhodnotenie ich budúceho výkon.ZERO
Produkty bez zobrazení, ktoré môžu byť neaktívne.OFF
Produkty s nízkou výkonnosťou, vhodné na okamžité odstránenie z reklamnej kampane.
P.Max Labelizer – BlueWinston vs. konkurencia
Okrem spomínaných štítkov, ktoré zabezpečujú presnejšiu kategorizáciu produktov, náš BlueWinston P.Max Labelizer predbehol konkurenciu aj v iných oblastiach.
I keď musíme uznať, že mnohí z našich súperov ponúkajú funkcie ako intuitívny ovládací panel, jednoduchý proces nastavenia a exportovanie feedov, stále im chýbajú niektoré zásadné prvky, ako napríklad plná integrácia s API, automatizované štruktúry kampaní či možnosť označovať nové produkty bez potreby historických údajov.
Toto všetko a ešte mnoho viac my s BW P.Max Labelizerom však spĺňame. A čo je na tom najlepšie? Teraz aj s príležitosťou P.Max optimalizácie na 90 dní zadarmo.
Stále váhate či je pre Vás náš Labelizer vhodný? Pokojne sa nám ozvite. Dajte si s nami online konzultáciu, na ktorej môžeme podrobnejšie prediskutovať detaily či zodpovedať Vaše prípadné otázky.