Úvod pre produktovo-skupinové kampane v Google vyhľadávaní

Nie vždy ľudia poznajú presný názov produktu. Poznajú len časť (produktovo-skupinový názov). Blue Winston automaticky nájde jedinečné skupiny na vašom e-shope. Kliknutím na reklamu sa zákazníci dostanú rovno na výsledky textového vyhľadávania, kde si môžu vybrať vhodný model a typ produktu. S touto funkciou získate omnoho viac nových vysoko cielených zákazníkov. Častokrát je to jediny spôsob, ako propagovať váš produkt  kvôli statusu nízkeho objemu vyhľadávania.

BW_E-shops_EN_promo.005

Prečo sa zamerať na produktovo-skupinové kampane?

  • Už žiadny nízky objem vyhľadávania

  • Omnoho viac vhodnejších kľúčových slov

  • Ľudia hľadajú konkrétnu skupinu produktov

  • Vyššie impresie pre vaše reklamy

  • Vyššie %CTR

  • Vyššie miere konverzie

Produktovo-skupinové kampane pre cielenie na skupiny produktov

Textové reklamy sú cielené na špecifické skupiny produktov, a teda majú mierne všeobecnejšie kľúčové slová.

Produktové skupiny sú svetovo unikátne kampane a majú omnoho viac vhodných long-tail kľúčových slov -> impresií, kliknutí, %CTR a samozrejme viac konverzií (akvizícií).

Nie všetci poznajú presný názov/model špecifického produktu.

Poznajú iba časť názvu, napríklad “ELECTROLUX EJ 2801”.

people-do-not-know-the-exact-model-of-fridge

Preto Blue Winston vyvinul unikátnu skracovaciu metódu ako nájsť a získať unikátne frázy (skrátené long-tail kľúčové slová), ktoré budú cielené na veľmi špecifickú skupinu produktov. V tomto prípade ide o špecifickú chladničku so značkou a modelom, ale bez špecifického typu= produktové číslo.  

Produktovo-skupinové cielené textové reklamy v Google vyhľadávaní

Ľudia môžu vidieť vaše produktovo-skupinové reklamy zatiaľ čo hľadajú: 

searching-for-electrolux-ej-2801-in-google

Získate automaticky generované textové reklamy pre stovky, tisíce, dokonca desaťtisíce produktových skupín za pár minút. Automaticky aktuálne ceny od najnižšieho rozsahu. 

product-group-text-ad-in-google-search

Po kliknutí na textovú reklamnú skupinu-> zákazník sa dostane priamo na textovú stránku s výsledkami vyhľadávania vo vašom e-shope pre “ELECTROLUX EJ 2801”, kde uvidí dve možnosti produktu:

Automatically generated Product-Group Text ads will target the right fulltext search results within eshop, where customer will choose the best product

0
Množstvo vygenerovaných skupín
0
Množstvo všetkých cielených produktov
Všetky produkty pokryté! 100%

S týmto riešením získate aj iné typy reklamných skupín a kľúčových slov

Produktovo-Skupinová kampaň (NON-type)
-> pre ľudí, ktorí vedia iba značku a model

image 2017-04-02 o 23.47.20

Produktovo-skupinová kampaň (NON-brand, +predložka)
-> pre ľudí, ktorí vedia len model a typ chladničky

image 2017-04-02 o 23.47.42

Presvedčte sa o sile skupinových kampaní pri reklamách na pneumatiky

Look for yourself how unique Group campaigns could be for tires e-shop all over the worldE-shopy s pneumatikami po celom svete by mohli používať najsilnejšiu funkciu „produktovo-skupinové kampane“ pre tvorbu unikátnych skupinových textových reklám pre cielenie na ich zákazníkov a ich presun rovno na výsledky textového vyhľadávania.

Pozrite si prípadovú štúdiu pre popgom.fr tu…

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

Prejdi na domovskú stránku

About the Author: