Prečo je dôležité meranie konverzií v Microsoft Ads?

Často sa stretávame s otázkou, prečo by mali majitelia eshopov inzerovať aj v Microsoft vyhľadávacej sieti (Bing, DuckDuckGo, AOL, Yahoo a ďalší). Základný princíp je rozšírenie inzercie a teda získanie objednávok z ďalšieho výkonnostného kanála. Okrem toho, výhodou je aj omnoho menšia konkurencia v porovnaní s inzerciou na Google vyhľadávaní, a teda aj nižšia cena za preklik. Čo sa týka výkonnostných metrík (ROAS, PNO), výsledky sú porovnateľné s kampaňami na Google vyhľadávaní.

Rozšírte svoju inzerciu o výkonnostné kampane na Microsoft a získajte porovnateľný ROAS ako z Google kampaní

Meranie konverzií v Microsoft Advertising

Predtým ako spustíte kampane cez Microsoft Ads, potrebujete mať správne nastavené meranie konverzií. Odporúča sa nastaviť meranie hneď od začiatku inzercie, aby ste mali čo najpresnejšie dáta pre jednotlivé kampane.

Pre Microsoft Ads sa meranie konverzií nastavuje cez značku Universal Event Tracking (UET), ktorá vám vie merať online metriky (konverzie, hodnota konverzií, interakcie, trvanie návštevy, vlastné údalosti).

Odporúčali, aby vám meranie konverzií nastavil špecialista na analytiku. Ak nepoznáte nikoho, kto by vám mohol pomôcť, neváhajte sa na nás obrátiť, a my vám nastavíme tracking.

Meranie konverzií vám dá prehľad nad výkonosťou kampaní a zároveň vám umožní použiť automatické bidding stratégie a lepšie cielenie na vybrané publikum. Meranie konverzií je podmienka pre úspešnú optimalizáciu kampaní.

Ako spustiť kampane na Bingu

Pre spustenie kampaní na Bingu si potrebujete založiť účet na Microsoft Advertising, nastaviť meranie konverzií (UET tag) a vytvoriť kampane. Kampane si môžete vytvoriť priamo v účet Microsoft Ads alebo cez BlueWinston.

V prípade tvorby kampaní pre Microsoft Ads cez BlueWinston, môžete zreplikovať vaše už vytvorené kampane a zachovať v nich všetky filtre, reklamy a kľúčové slová (ak ich obsahujú).

Na našom blogu máme návody ako napojiť Microsoft Ads účet do BlueWinstonu a ako zreplikovať textové kampane:

Cez BlueWinston môžete aj vytvoriť nové Smart Shopping kampane v Microsoft Ads účte, a to tak, že si nastavíte replikovanie z už vytvorených Google Performance Max kampaní. Zachovajú sa vám všetky nastavenia, vrátane filtrov pre produkty.

V Microsoft Ads účte potrebujete napojiť Google Merchant účet a následne môžete vytvoriť Microsoft Smart Shopping kampane:

Záver a zhrnutie

Inzercia cez Microsoft Ads vyzerá veľmi sľubne a preto by sme odporúčali čo najskôr spustiť kampane aj na vyhľadávači Bing. Postup pre spustenie inzercie nie je zložitý – ako prvú vec by sme odporúčali nastaviť tracking a následne sa dajú spustiť výkonnostné PPC kampane, ktoré majú podobný výkon ako kampane cez Google vyhľadávanie.

Rezervujte si rýchly ㅤㅤㅤㅤ20-minútový videohovor

Chcete sa dozvedieť viac o automatizácii produktových kampaní? Naplánujte si hovor 1:1 s jedným z našich account manažérov.

NAPLÁNUJTE SI DEMO

About the Author:

Account manager pre Bluewinston & CSS Shopping in EÚ. Som zodpovedný za najefektívnejší PPC nástroj na vytváranie produktových, textových a Performance Max kampaní v Google vyhľadávaní a Bingu.